داستان ساعت مچی سوئیسی هابلوت
تاریخچه برند هابلوت

تاریخچه برند هابلوت، داستانی پر از شکوه و موفقیت است؛ اتفاقات و تصمیمات جالب توجه، چیزی است که تاریخچه ساعت هابلوت را به یک داستان غنی و جذاب تبدیل کرده است. در این مقاله از سری مطالب تاریخچه برندها در مجله می نت می خواهیم درباره تاریخچه ساعت مچی سوئیسی هابلوت یا هابلو صحبت کنیم. شرکتی که یکی از غول های ساعت سازی در جهان می باشد که نمونه های بسیار خاص آن برای استفاده افراد مشهور خارجی و حتی داخلی کشور ایران نیز یکی از چند برند پرطرفدار به شمار می رود. در سطح اینترنت درباره برند هابلوت زیاد صحبت شده است؛ اما ما در این مقاله می خواهیم تا کمی عمیق تر به بررسی تاریخچه هابلوت، قیمت و ارزش خرید انواع مدلهای این برند  بپردازیم.

وقتی به سایت HUBLOT سر می زنیم، مشاهده محصولات متنوع و لوکس آن، حس بی نظیری را برای ما به ارمغان خواهد آورد. استفاده از متریال کمیاب و موتور اتوماتیک و اختصاصی هابلو یکی از مواردی است که این شرکت بزرگ را به یک برند مستقل برای تولید ساعت تبدیل کرده است؛ البته ناگفته نماند که در سال ۲۰۰۸ میلادی، برند هابلو توسط شرکت تولیدکننده کالاهای لوکس در حوزه مُد به نام LVMH به قیمتی نامشخص از موسس آن یعنی کارلو کراکو خریداری شد و تا به امروز یکی از زیرمجموعه های بزرگ ای وی ام هاش می باشد. در ادامه به بررسی تاریخچه کمپانی ساعت هابلو، پیش از این تاریخ و از زمان تاسیس آن می پردازیم.

آشنایی با تاریخچه برند ساعت مچی هابلوت

درباره تاریخچه برند ساعت مچی هابلوت

تاریخچه برند ساعت مچی هابلوت از دهه ۹۰ میلادی و از کشور سوئیس شروع شد. سال تاسیس شرکت هابلوت ۱۹۸۰ میلادی  است. هابلوت در این سال توسط کارلو کراکوی خلاق راه اندازی شد. وی مدتی را در شرکت ساعت سازی بریل که زیرمجموعه شرکت ایتالیایی بیندا گروپ می باشد، فعالیت می کرد که در نهایت آنجا را برای تاسیس شرکت ساعت سازی خود رها کرد. او به ژنو سوئیس رفت و در آنجا شرکت خود به نام “ام دی ام ژنو” را راه اندازی کرد و به ساخت ساعت هایی با عنوان هابلوت یا هابلو مشغول شد.

استفاده از لاستیک طبیعی که جزو تخصص کارلو بود، و تسمه ساعت را تشکیل می دادند و ترکیب آن با فلزات گران بهایی چون طلا، از همان ابتدا تاریخچه کمپانی HUBLOT را با نوآوری گره زد. در حالی که برند او در سال اول مقبولیت و طرفدار کمی داشت، اما توانست ۲ میلیون دلار فروش داشته باشد؛ همین مساله در تاریخچه ساعت هابلوت، شروعی برای موفقیت های بعدی این برند بود.

داستان برند ساعت سازی هابلوت سوئیس

تغییر مدیریت، نقطه عطفی در تاریخچه کمپانی ساعت هابلو

سال ۲۰۰۳ میلادی را می توان نقطه عطف یا حتی پرشی در تاریخچه کمپانی ساعت هابلو دانست. مدیریت شرکت ساعت سازی امگا که یکی دیگر از برندهای لوکس ساعت ساز سوئیسی می باشد، بر عهده شخصی به نام ژان کلود بیور بود. در سال ۲۰۰۴ بود که کارلو طی مذاکره ای سعی کرد تا بیور را به سمت ریاست هابلوت هدایت کند. کارلو این کار را نیز با موفقیت به انجام رساند و با انتصاب بیور به عنوان مدیریت برند هابلوت، فروش این کمپانی، افزایش سه برابری پیدا کرد.

دلیل آن را نیز می توان عرضه کرنومترهای سری بیگ بنگ نام برد که در بدو ورود، طرفداران زیادی پیدا کرده بود که تا به امروز نیز یکی از پرطرفدار ترین نمونه های این برند به شمار می رود که در ادامه هم مدل های هم این برند در تاریخچه هابلوت را بررسی می کنیم.

تاریخچه برند HUBLOT (هابلوت) و حمایت مالی از رویدادهای بزرگ ورزشی

یکی از مواردی که سبب شده تا تاریخچه برند HUBLOT از نگاه علاقه مندان به ساعت ویژه تر باشد، حمایت مالی این برند از رویداد های ورزشی است. این برند در دنیای ورزش، جای خود را تثبیت کرده و به زمان‌سنج رسمی رویدادهای معتبری مانند جام جهانی فوتبال و فرمول ۱ تبدیل شد. تاریخچه برند ساعت سازی سوئیسی هابلوت تا به امروز یکی از غنی ترین تاریخچه های بزرگ در صنعت ساعت است؛  شرکت به عنوان حامی مالی در رویدادهای بزرگ به خصوص رویدادهای بزرگ ورزشی مانند لیگ های داخلی فوتبال اروپا یا رویدادهای بزرگتر مثل مسابقات یورو و جام جهانی یکی از دلایل شهرت و محبوبیت این برند می باشد.

کشور ساخت ساعت هابلوت

تاریخچه برند هابلوت با اسپانسرینگ محبوب ترین ورزش جهان یعنی فوتبال گره خورده است و در کنار اینها نیز اسپانسر باشگاه های بزرگ فوتبال از جمله منچستر یونایتد، بایرن مونیخ، پاریس سنت ژرمن، یوونتوس و چلسی نیز بوده است.همین اقدامات سنگین سبب شد تا امروزه افراد بزرگ جهان در هر حوزه ای از انواع ساعت مچی هابلوت که در صفحه ساعت مچی هابلوت می توانید مشاهده کنید، استفاده کنند. در ادامه بیشتر به بزرگی این برند پی خواهید برد.

تاریخچه ساعت هابلوت؛ ساعتی بر دست ورزشکاران

نکته جالب توجه دیگر در تاریخچه ساعت هابلوت، علاوه بر اسپانسرینگ این برند در میادین ورزشی، پوشیدن این ساعت توسط ورزشکاران مشهور می باشد. افرادی مانند اوسین بولات، دونده مشهور جهانی از افرادی است که از ساعت های خاص این برند استفاده می کند. فوتبالیست مشهور آرژانتین یعنی مارادونا هم در دسته ورزشکارانی است که از این ساعت به عنوان ساعت مچی برای استایل خود استفاده می کرد. این موضوع هم از دیگر جذابیت هایی است که در تاریخچه هابلوت به چشم می خورد و این سطح از شهرت جهانی را برای این برند به ارمغان آورده است.

تاریخچه ساعت مچی هابلوت

تاریخچه هابلوت و سفارش و ساخت ساعت اختصاصی هابلوت برای افراد مشهور

یکی دیگر از موارد مهم در تاریخچه هابلوت، که یکی دیگر از روشهای بازاریابی جذاب هابلوت است، ساخت ساعت اختصاصی به نام افراد بسیار مشهور و پرطرفدار جهان می باشد. این مِتُد نیز یکی از بهترین روش های فروش بالا برای هابلو بود که کمتر شرکتی برای فروش محصولات و برندینگ خود انجام می دهد. در افتتاحیه اولین شعبه هابلوت در پکن چین، بیور جت لی به عنوان اولین مُبَلغ آسیایی این برند انتخاب شد.

در ادامه نیز با نام افراد مشهور، باشگاه فوتبال و رویدادهای بزرگ به ساخت ساعت مچی پرداخت که از جمله ی آنها می توان به ساعت اختصاصی تاکاشی موراتامی، دی جِی اسنِیک، ساعت باشگاه چلسی، ساعت هابلوت هوشمند یورو ۲۰۲۰ و … اشاره کرد. امروزه افراد مشهور بسیاری از ساعت هابلو استفاده می کنند. از بازیکنان بزرگ فوتبال تا چهره های بزرگ هالیوود طرفداران و مبلغان ساعت مچی هابلوت هستند که همخوانی سلیقه آنها با طراحی هابلوت آنها را به مهره هایی مهم در طول تاریخچه برند ساعت سازی هابلوت سوئیس تبدیل کرده است. اگر بخواهیم نام چند تن از این افراد را بیان کنیم میتوان به اوسین بولت، کیلیان امباپه، نیمار، ژوزه مورینیو، جِی زی، فرگوسن و خیلی از بزرگان دیگر اشاره کرد.

بررسی تاریخچه کمپانی ساعت هابلو

ساعت هابلوت ساخت کجاست ؟

ساعت هابلوت ساخت کجاست؟ با مطالعه این مقاله تا به اینجا به پاسخ این پرسش پی برده اید. تاریخچه هابلوت، برگرفته از مهد ساعت سازی جهان یعنی سوئیس می باشد. شما هم احتمالا نام برندهای سوئیسی ساعت مچی را شنیده اید؛ هابلوت هم در این لیست در دسته ساعت های خاص سوئیسی قرار می گیرد که به عنوان ساعت لوکس شناخته می شوند. کیفیت ساعت های این کشور را به خوبی می توان در ساعت های برند هابلوت و تاریخچه برند HUBLOT مشاهده کرد. در ادامه بررسی تاریخچه ساعت هابلوت، نگاهی به انواع مدل های این برند می اندازیم.

معرفی انواع مدل در سیر تاریخچه ساعت مچی هابلوت اورجینال

در تاریخچه ساعت مچی هابلوت کالکشن های مهمی تولید شدند که یکی از مهم ترین آنها مربوط به سال ۲۰۰۸ و زمانی است که یک کمپانی بسیار بزرگ و لوکس این برند را خریداری کرد. تنوع بسیار بالای ساعت های این کمپانی، نشان از ایده پردازی های خلاقانه هر روزه کارمندان و طراحان این شرکت می باشد. معروف ترین مدل ساعت هابلو، مدل بیگ بنگ BIG BANG می باشد که دارای چندین زیر دسته است.

داستان کمپانی HUBLOT

می توان به شکل زیر زیر مجموعه های مدل بیگ بنگ را نشان داد که نقطه پررنگی در تاریخچه هابلوت هستند:

-مدل Connected

-مد  Unico

-مدل Original

-مدل Meca-10

-مدل های Partnership

-مدل Complication

-مدل One Click

زیرمجموعه های مدل کلاسیک فیوژن

-مدل ۳hands

-مدل Chronograph

-مدل  Moonphase

-مدل Orlinski

-مدل های Partnership

زیرمجموعه های مدل Spirit Of Big Bang

-مدل Chronograph

-مدل Meca-10

-مدل Tourbillon

-مدل Moonphase

-مدل ۳hands

زیرمجموعه های مدل MP

-مدل MP-09

این مدل ها در تاریخچه برند هابلوت، امتیاز ویژه ای برای این برند محسوب می شوند؛ قیمت این ساعتها حدودا از ۷,۰۰۰ دلار شروع و تا حدود ۲۰۰,۰۰۰ دلار موجود است که شما عزیزان می توانید از طریق لینک سفارش ساعت مچی افراد مشهور نسبت به خرید از این برند در سایت گالری ساعت می نت اقدام کرده و ساعت را به صورت حضوری با گارانتی معتبر شرکتی و بین المللی تحویل بگیرید.

بررسی تاریخچه برند ساعت سازی سوئیسی هابلوت

سال ۲۰۰۸  در تاریخچه ساعت هابلوت

همانطور که در معرفی کالکشن بیگ بنگ گفته شد، سال ۲۰۰۸ نیز در تاریخچه ساعت هابلوت سال مهمی بود. در این سال، Hublot با خرید شرکت لوکس LVMH وارد دوره جدیدی از رشد و موفقیت شد. تحت رهبری مدیر عامل ژان کلود بیور، هابلوت همچنان با مجموعه نمادین بیگ بنگ خود، مرزها را جابجا کرد. سری بیگ بنگ دارای طراحی های جسورانه و فناوری پیشرفته بود و شهرت Hublot را به عنوان برندی که نمی ترسید وضعیت موجود را به چالش بکشد، مستحکم کرد. همین اقدامات بود که تاریخچه هابولت را تبدیل به داستانی پر از فراز کرد.

هم ردیفی با برندهای دیگری که زیر مجموعه برند LVMH هستند مانند Louis Vuitton، Moët Hennessy، Tiffany & Co، Christian Dior، Fendi، Givenchy و … تاریخچه ساعت مچی سوئیسی هابلوت را درخشان تر کرده است.

سخن پایانی در تاریخچه برند ساعت مچی هابلوت:

در این مطلب سعی کردیم تا مختصر و مفید درباره تاریخچه برند ساعت مچی هابلوت و خرید نمونه های اورجینال این برند بیشتر بدانیم. شما می توانید در بخش مقالات سایت ما تاریخچه دیگر برندهای مشهور ساعت را نیز بخوانید. دیگر برندهای بزرگ سوئیسی را در بخش کامنتهای همین مقاله با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.